Ce sa aduca anul…

Pentru ca suntem in Ajun de Anul Nou, am sa intreb, ca-asa-i traditia: primiti cu plugusorul?

Primiti, nu primiti, eu va urez:

Aho, aho, copii si frati,

Stati putin si nu manati

Aho, aho, copii si frati,
Stati putin si nu mânati
Si cuvântul mi-ascultati:

Vã urãm cum se cuvine
Pentru anul care vine
Holde mari
Cu bobul des

Si pe creste
Si pe ses!

Câte mere în livezi
Atâtea vite’n cirezi;
Câtã apã în izvoare
Atâta lapte’n sistare;

Sã ne fie’ndestulatã
Casa toatã!
Tara toatã!
Ia mai mânati, mãi flãcãi!
Si strigati cu totii mãi!
Hãi, hãi


 

Cum imi spunea o prietena aseara, fie ca in anul ce vina sa se alinieze astrele in asa fel incat sa ne fie tuturor bine.

Iar eu personal, in Anul Nou imi doresc multa liniste si pace. Iar daca Dumnezeu doreste ca si unele dintre proiectele de viitor sa se-mplineasca in acest an, accept bucuroasa, zic Multumesc!

Pana una alta, Anul nou se pregateste, sa-l intampinam cu bucurie si veselie ca cele bune sa se lipeasca de noi iar cele rele sa nu aibe curaj sa se apropie.

LA MULTI ANI!!!!

Lasă un răspuns

