Ce a adus Mosul si ce imi doresc sa aduca Anul….

Mosul a venit si in acest an, ca in toti anii cu multe cadouri. Acum, ca avem un servicu la care primim prime🙂 ne-am permis sa ne face daruri frumoase si utile pe care unii dintre noi si le doreau foarte mult.

Cele mai frumoase daruri insa sunt cele care nu pot fi cumparate cu bani, sunt cele care -t- ating sufletul si care te fac sa realizezi ce este cu adevarat important in viata ( pacat ca ne amintim asta atat de rar si pacat ca uitam atat de repede).

Din aceste daruri o sa enumar un pic:

– Am primit privirea calda a bunicilor cand m-au vazut intrand pe poarta casei lor. Am primit imbratisarea bunicii care saracuta, parca s-a facut mai mica decat o stiam eu . Am stat in casa bunicii la soba, am mangaiat pisica si am povestit. Iar noi eram singurii lor vizitatori de sarbatori….Bunica s-a agitat saraca ce sa ne mai dea, cu ce sa ne mai serveasca. Am fost pe 24 decembrie zi de post iar bunica a facut o tocanita ca in copilaria mea. Un fin observator, al meu consort si-a dat seama de unde am invatat eu sa fac tocanita atat de buna🙂 .

In casa bunicilor incape o vesnicie. Incape un timp care trece alene si o caldura care nu vine de la soba, ci vine din sufletele curate ale celor care ne-au crescut cu drag si sacrificiu si care indiferent de nazbatiile noastre de  copii, ne-au mangaiat cu o vorba buna. Bunicii sunt batrani, din ce in ce mai batrani. Vorba cantecului:

” Pentru cei ce ne-au facut / Da un ordin, da ceva/ Sa-i mai poti intarzia/ Sa o ia de la-nceput…. Doamne fa-i nemuritori/ Pe parintii care mor.”

– Cadou a fost linistea de acasa si faptul ca i-am gasit pe amandoi parintii acasa. Doamne, te rog, pastreaza aceasta liniste ca tare dor mi-a fost de ea!

–  Iar dragostea lui a fost si este un cadou pe care il primesc in fiecare zi si care sper ca va dura o vesnicie. Iar sufletul meu se bucura zi de zi de iubirea pe care i-o port .

Iar noul an imi doresc sa aduca multa sanatate tuturor: familiei si prietenilor si poate mai strecoara pe ici pe colo alte daruri si impliniri dar mai ales liniste acasa si la locul de munca, ca tare greu a fost anul ce-a trecut!

Iar de bifat in lista lui 2011 va urma….

Lasă un răspuns

