Fotografii

as vrea sa impartasesc cu voi o fotografie care pe mine m-a impresionat foarte mult.
In octombrie am reusit in sfarsit sa mergem in Bucovina la manastiri (eu si prietenul meu fiind din Bucuresti) si am ajuns, in drumul spre Putna si la chilia lui Daniil Sihastru.
Era spre seara, soarele apunea, eram doar noi pe acolo… si Dumnezeu🙂.
In prima fotografie se vede putin neclar interiorul chiliei, fara nicio lumina, candela sau lumanare. In cea de-a doua fotografie insa ( si in altele pe care le-am facut din unghiuri diferite) se vede clar o lumina in geam. Sigur, cel mai probabil este soarele care se reflecta in sticla geamului, si apare in fotografii. Dar vreau sa va spun ca am fost foarte emotionata cand am descarcat fotografiile acasa. Poate e si un semn…
O seara placuta va doresc!

Lasă un răspuns

