Pestisorul de Aur

Astazi am facut un test hazliu la munca. Fiecare dintre noi a trebuit sa enumere 3 lucruri pe care i le-ar cere pestisorului de aur. Da, acel pestisor de aur care implineste tooooaaaate dorintele (dar dorina sa nu fie un cont imens in banca🙂 Alina)

Asa ca, incep cu mine:

1. o casuta in stil brancovenesc in Curtea de Arges

2. o masina de cusut la care sa trebaluiesc toata ziulica

3. o pisicuta care sa-mi inveseleasca viata

Bine, luate „a la rigueur” , poate si alte lucruri mi-ar trebui, nu stiu, o masina, o vacanta, stiu eu… dar in acest moment cred ca cele 3 lucruri enumerate mai sus m-ar face fooarte fericita.

Dar desigur, toate astea fara dragostea iubitului meu ar fi nimic😀

In consecinta as vrea sa stiu care sunt cele 3 lucruri pe care le-ati cere voi pestisorului. Regulile sunt simple : pot fi materiale sau nu, nu pot fi bani (asta rezolva multe, asa ca where’s the fun ?), si sa fie primele 3 lucruri care va trec prin cap. Asa ca va rog, spontaneitate!

O seara placuta!

Lasă un răspuns

