Promisiune

Am sa fiu fericita! Merit sa fiu fericita,  chiar daca lumea din jurul meu se destrama si nimic din ceea ce stiam nu mai este la fel, am sa fiu fericita… Nu vreau sa mai port povara altora, nu mai pot. As vrea ca toata lumea sa vrea sa fie fericita, sa nu-si mai faca rau. Din rau nu poti merge decat spre bine.

 

Poate nu are sens ce am spus mai sus, dar este cineva in lume care intelege. Si chiar daca poate, prin absurd, nici acel cineva nu va intelege, este  Dumnezeu deasupra noastra iar El le cuprinde pe toate. Si El stie ca am sa fiu fericita odata.

Lasă un răspuns

