In seara aceasta sunt iarasi trista, iar, probabil fara motiv… Mi-e din ce in ce mai greu sa trec peste zi fara ca la sfarsit sa nu plang, aparent fara motiv. Ce motiv as putea avea, cand am pe cineva aproape care ma iubeste, cand am o slujba frumoasa, cand toata lumea in jurul meu este vesela. Am obosit? Deja?

(Aveai dreptate cand spuneai ca viata noastra abia a inceput si nu te-am contrazis, te-am crezut, dar imi e din nou greu sa vad lucrurile asa cum le vezi tu…)

Vroiam sa scriu un alt post in seara asta, despre o calatorie recenta la Curtea de Arges (orasul meu de suflet pe care l-am descoperit anul trecut). Insa uitandu-ma dupa niste fotografii in arhiva mea personala, am gasit un folder cu fotografii „fericite”. Sunt fotografii de anul acesta, din concediul petrecut in Corfu in luna mai. Doamne cat de fericita si indragostita am fost! De viata, de el, de tot ce ma inconjoara, de Dumnezeu. Imi aduc aminte ca ma intorsesem plina de entuziasm si energie, altfel! Mai jos sunt cateva din aceste fotografii fericite. Cat as vrea sa ma intorc acolo si la mine, cea de atunci …


Lasă un răspuns

