Bunica…

A fost odată ca niciodată un sat… Un sat mic, la capăt de lume, departe … În sat, o căsuţă albastră cu poartă mare, de lemn innegrit de vreme. În faţa porţii o bunică. O bunică marunţică, cu mâinile aspre dar cu mangâierea blândă.  Pe cine aştepţi, bunico, bunicuţo? Cine nu mai vine?  „Nepoata, nepoţica mea…”. Timpul trece, incă o iarnă , încă o vară şi nepoata nu mai vine…

A fost odată ca niciodată un sat… În sat o casuţă şi în curte o nepoată. O copilă bălaie, cuminte, cu ochi mari si visători.  Zburdă copila prin curte, prin gradină, prin timp, prin vreme…  Unde s-a dus nepoţica? A cules în suflet soarele amiezilor de vară, mângâierea spicelor de grâu, ciripitul vrabiilor dupa ploaie, mirosul fânului proaspat cosit şi le-a închis in suflet ca să le poarte prin străini.

Dar comorile cele mai de preţ sunt învaţaturile tale bunico, si dragostea de Dumnezeu ce ai semanat-o în mine şi în conştiinţa mea, comori pe care nimeni nu mi le va lua vreodată.

Dumnezeu să ne ajute să ne revedem curând!

 

Update: postarea a fost reluata de mine pe noul meu blog: http://ingridshomedesign.blogspot.ro/

 

Va invit sa il vizitati!

 

22.06.2013

4 comentarii (+add yours?)

  1. Florin
    Sep 23, 2010 @ 15:29:15

    Foarte frumos.Trebuia si cateva foto de atunci.Cred ca in viitor Sfantul Sinod va canoniza cateva din milioanele de sfinte mamaite si mamici care au dat tarii Sfinti ca Dabiil,Stefan,Neagoe.

    Răspunde

    • frumusetealumii
      Sep 23, 2010 @ 16:40:16

      Asa este, trebuiau si niste poze de atunci…poate odata am sa le postez. Pana atunci ele sunt mult prea dragi inimii mele si le pastrez doar pentru mine…Nu stiu de ce, poate din teama ca ceilalti nu vor vedea in ele ceea ce vad eu, adica o icoana.

      Răspunde

  2. teo
    Noi 09, 2010 @ 19:12:31

    Salut! Foarte frumos blogul tau🙂 M-am si regasit in cateva din povesti. Am imprumutat si eu poza cu mainile bunicii si am postat-o pe blog, tot pentru o poveste cu bunica! Sper sa nu te deranjeze🙂 Iti urez sa fii fericita asa cum iti doresti! Ne mai auzim🙂

    Răspunde

    • frumusetealumii
      Noi 10, 2010 @ 10:32:18

      Buna! Multumesc de aprecieri!. Poza cu mainile bunicii nu este a mea personala, tre’ sa recunosc, asa ca, din partea mea, poti sa o imprumuti fara probleme.
      Ma bucur ca ai ajuns pe blogul meu si chiar sper sa ne mai auzim ( si sa auzim de bine!).
      O zi frumoasa iti doresc!

      Răspunde

Lasă un răspuns

